عملکرد ارسال هشدار سرعت بالا خودرو توسط ردیاب خودرو

چطور در فاصله زیاد از سرعت غیر مجاز خودرو مطلع شویم؟

0 271

یکی از امکانات ویژه ردیاب خودرو این است که اگر خودرو در فاصله زیادی از شما باشد می‌تواند سرعت لحظه‌ای را به شما ارائه دهد، همچنین در صورت نیاز، هشدار سرعت بالا خودرو را برای شما ارسال کند.

اما بررسی هشدار سرعت غیر مجاز خودرو و ارائه آن به مخاطب توسط ردیاب به چه صورت انجام می‌شود؟ موضوع اصلی محتوای ما همین است و می‌خواهیم به صورت کامل هشدار سرعت بالا خودرو را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعاتی کامل را در این زمینه با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

بررسی هشدار سرعت غیر مجاز خودرو در ردیاب

فرض کنید خودرو خود را به یکی از بستگان یا فرزندان خود می‌سپارید اما برای شما مهم است که فرد مورد نظر رانندگی مطمئن و ایمن داشته باشد. تنها راهی که بتوانید رانندگی استاندارد راننده را مورد بررسی قرار دهید خرید ردیاب خودرو است.

شما با نصب ردیاب بر روی خودرو می‌توانید گزارشاتی دقیق از سرعت خودرو، توقفات، کاردرجا و … را داشته باشید که تمامی این گزارشات کاربردی مستقیما به نحوه استفاده استاندارد و صحیح از خودرو است بر می‌گردد.

همچنین امکان دارد شما یک مدیر ناوگان باشید که تعداد زیادی خودرو را باید مدیریت کند و روزانه نحوه رانندگی استاندارد رانندگان سازمان یا شرکت مد نظر را مورد بررسی قرار دهد. برای مدیران ناوگان نیز استفاده از ردیاب خودرو جهت بررسی گزارشات روزانه بهترین انتخاب است.

اما در بررسی استاندارد رانندگی، یکی از مهم ترین فاکتورها، سرعت استاندارد است.

سرعت غیر مجاز خودرو

راننده‌ای که سرعت استاندارد داشته باشد، می‌تواند علاوه بر حفظ سلامتی خود و سرنشینان، در سلامتی وسیله نقلیه و باری که به آن محول شده است تا به مکان مورد نظر برساند، کوشا باشد.

ردیاب خودرو می‌تواند در صورت افزایش سرعت راننده از حد استاندارد تعریف شده توسط شده شما، این موضوع را به شما اطلاع دهد.

یعنی شما با استفاده از پیامک ردیاب را تنظیم می‌کنید و ردیاب پس از آن به روش‌های زیر این موضوع را به شما اطلاع می‌دهد.

۱- با استفاده از پیامک : در این روش ردیاب جهت ارسال هشدار سرعت غیر مجاز پیامکی ارسال می‌کند.

۲- با استفاده از تماس : در این روش ردیاب خودرو با شما تماس می‌گیرد.

۳- با استفاده از GPRS : در این روش ردیاب خودرو اطلاعات را در قالب Data به سمت سرور نرم افزاری شما ارسال می‌کند.

۴- ترکیبی از چند مورد : در این روش ردیاب از چند روش به صورت ترکیبی استفاده می‌کند. به طور مثال یعنی به صورت هم زمان Data و پیامک می‌‎فرستد.

چطور هشدار سرعت غیر مجاز را بر روی ردیاب خودرو تنظیم کنیم؟

با توجه به اینکه تیم ره نگار گستر به صورت تخصصی بر روی ردیاب خودرو کانکاکس GT08 کار می‌کند، تنظیم هشدار سرعت بالا خودرو را در این ردیاب توضیح می‌دهیم.

معمولا اگر پایه تنظیمات ردیاب را بدانید می‌توانید این عملیات را برای ردیاب‌های دیگر نیز انجام دهید فقط قبل از آن توصیه ما این است که حتما راهنمای استفاده از ردیاب مد نظر را و نحوه ارسال پیامک برای ردیاب را مورد نظر را بررسی کنید زیرا هر ردیابی به روش خاص خود پیامک دریافت می‌کند.

نحوه استاندارد تنظیم هشدار سرعت بالا خودرو در ردیاب کانکاکس GT08 به صورت زیر است:

SPEED,ON,TIME,LIMITED SPEED,WAY OF ALARM#

TIME: میزان زمانی که در این سرعت خودرو باقی بماند.

Limited Speed: سرعت غیر مجاز مد نظر شما.

Way Of Alarm: راه‌های ارسال هشدار برای شما که، ۰ یعنی فقط GPRS و ۱ یعنی SMS و GPRS به صورت همزمان.

به طور مثال پیامک زیر یعنی اگر خودرو شما به سرعت ۵۰ برسد و ۱۰ ثانیه تقریبا این سرعت را داشته باشد ردیاب با استفاده از پیامک و نرم افزار ردیابی این موضوع را به شما اطلاع می‌دهد.

Speed,on,10,50,1#

 

هشدار سرعت بالا خودرو

سوالات متداول

بهترین دستگاه جهت بررسی سرعت خودرو چیست؟

ردیاب خودرو یکی از بهترین سخت افزارها جهت ارائه این گزارش است، کافیست آن را بر روی خودرو نصب کنید و تنظیمات لازم را انجام دهید.

هشدار سرعت غیر مجاز توسط ردیاب خودرو چگونه ارسال می‌‎شود؟

در حالت کلی این هشدار به صورت: پیامکی و GPRS قابل ارسال است اما در برخی برندهای دیگر ردیاب متفاوت است و امکان دارد برخی از دستگاه‌ها تنها قادر به ارائه یکی از موارد باشد. این مورد را باید در زمان خرید ردیاب مورد بررسی قرار دهید.

آیا جهت دریافت هشدار سرعت غیر مجاز باید تنظیماتی لحاظ شود؟

بله باید تنظیماتی را بر روی ردیاب خودرو لحاظ کنید تا بتوانید این هشدارها را دریافت کنید. این تنظیمات را برای ردیاب concox gt08 در این مقاله برای شما توضیح داده‌ایم.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.