بررسی امکانات پرفروش ترین ردیاب خودرو در بازار

0 288

پرفروش ترین ردیاب خودرو در بازار ایران کدام است؟ ردیاب‌های ماشین یا خودرو، سیستم‌های قابل‌حملی هستند که دستگاه موقعیت‎یابی جهانی (GPS) را مورداستفاده قرار می‌دهند و به اداره‌کنندگان ناوگان، والدین و دارندگان وسایل نقلیه یا خودروها اجازه می‌دهند تا خودروها و کامیون‌های خود را تماشا کنند و ردیابی نمایند.

ردیاب‎های GPS می‌توانند سرعت و اطلاعات موقعیت محلی را در هر وقتی برای ماشین‌ها نشان دهند و داده‌های گرفته‌شده را برای کاربردهای بعدی ثبت کنند. ردیاب ماشین مهم‌ترین و بهترین شیوه برای ردیابی ماشین است که احتمال دارد صاحبان ماشین به علت‌های مختلف بخواهند خودرو خود را دنبال نمایند. در این مقاله قصد داریم به معرفی پرفروش ترین ردیاب ماشین بپردازیم پس همراه ما باشید.

معرفی ردیاب خودرو

امروزه دزدگیر ماشین دیگر نمی‌تواند پاسخگوی همه احتیاجات کاربران و مشتریان باشد. علت اصلی این مسئله‌ این است که زمانی که شخص از وسیله نقلیه خود فاصله دارد یا دور است، نمی‌توان دزدگیر خودرو را استفاده نمود. خرید ردیاب خودرو افزون بر حل این مسئله، امکانات متنوعی را هم عرضه می‌کند تا ایمنی و امنیت ماشین‌هایمان را تا جایی که امکان دارد ارتقا دهیم.

ایمن نگه‌داشتن و امنیت دادن به وسایل نقلیه یکی از مسائل مهم و اصلی تمام افراد است. این نگرانی هنگامی جدی‌تر خواهد شد که ماشین‌های ما در مکان و محلی ناامن و غیرقابل دسترسی قرارگرفته است.

ردیاب‌های خوب به ما کمک می‌کنند این مسئله را برای همیشه به دست فراموشی بسپاریم. به‌وسیله ردیاب ماشین، شرایط خودروهای خود را در هر محل و زمانی متوجه می‌شویم و در مواجهه با هر نوع تهدیدی می‌توانیم بی‌هیچ محدودیتی اقدامات لازم و مهم را انجام دهیم.

پرفروش ترین ردیاب خودرو

پرفروش ترین ردیاب خودرو در بازار کدم‌اند؟

قطعاً در جریان هستید که هم‌اکنون برندهای ردیاب متنوعی اعم از اروپایی، چینی و ایرانی در بازار ایران وجود دارند. شناسایی این برندها و کیفیت کالاهایشان به کاربران کمک فراوانی می‌کند، انتخابی از سر آگاهی و هوشمندانه داشته باشند. بااین‌وجود بررسی همه این برندها و تمامی مدل‌های کالاهایشان کاری بسیار زمان‌بر است و نمی‌توان آن را در این مقاله بررسی کرد. به همین خاطر فقط به بررسی بعضی از پرفروش ترین ردیاب خودرو در بازار خواهیم پرداخت.

ردیاب خودرو Concox GT08 یکی از پرفروش ترین ردیاب خودرو در بازار

ردیاب Concox GT08 طیف بسیار وسیعی ‎ از انتخاب‎ها را برای جلوگیری کردن از سرقت و دزدیده شدن ماشین به کار می‎برد. زمانی که کنترل از راه دور ماشین یا وسایل نقلیه مهم‌ترین مسئله است، این ردیاب بسیار کاربردی است. ردیاب کانکاس برای استفاده فردی و مدیریت و اداره ناوگان بسیار مناسب است. این ردیاب آنتن GPS و GSM درونی و بعضی از گزینه‌های امنیتی مثل سنسور ضربه و زنگ هشدار کمک دارد.

پرفروش ترین ردیاب خودرو

مزیت‌های پرفروش ترین ردیاب خودرو در بازار

نصب پرفروش ترین ردیاب خودرو در بازار افزون بر ارائه راهکار تأثیرگذار برای کنترل درست وضعیت مکانی ماشین، می‌تواند هزینه بیمه ماشین را نیز حذف نماید. اگر ماشین شما دزدیده شد، مرکز کنترل یا همان کنترل پنل با پلیس تماس خواهد گرفت تا سریع‌ترین زمان ممکن خودروی شمارا بیابد.

می‌توان به ردیاب‌های ماشین اعتماد کرد، چون به باتری پشتیبان تجهیز شده‌اند. به همین خاطر شما نگران این مسئله نیستید که ردیاب شما در وقت‌هایی که به آن بیشترین احتیاج رادارید، شمارا تنها بگذارد. در آخر، ردیاب‌های وسایل نقلیه به شما این توانایی را می‌دهد که محل خودروی خود را در زمان واقعی کنترل نمایید و آرامش خاطر بسیار زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نحوه استفاده از پرفروش ترین ردیاب خودرو در بازار

به‌کارگیری از ردیاب GPS در ماشین معمولاً راحت است؛ اما این مسئله از سیستمی به سیستم دیگر مقداری متفاوت خواهد بود. فرق عمده و مهم در این دستگاه‌ها در منبع تغذیه است. به‌ هر صورت پیش از استفاده در آغاز باید دفترچه راهنما را بررسی نمایید.

خرید پرفروش ترین ردیاب خودرو

بعضی از ردیاب‌های ماشین طوری طراحی شده‌اند که به کانکتور تشخیصی (OBD-II) اتصال پیدا می‌کنند و اغلب در نزدیکی پاهای راننده قرار می‌گیرند. خوبی آن‌ها این است که به‌صورت مستقیم از کانکتور تشخیصی تغذیه خواهند کرد و به کار بردن آن‌ها بسیار راحت است. اگر تا الآن از کد خوان یا تجهیزات اسکن استفاده نموده‌اید، به‌کارگیری از این مدل ردیاب بسیار آسان خواهد بود.

البته دقت داشته باشید که ردیاب‌های آهنربایی و OBD به همان نسبت که در نصب آسان هستند برای سارقین نیز در دسترس تر هستند و در موارد امنیتی بیشتر از ردیاب‌های سیم دار همانند GT08 کانکاکس توصیه می‌شود.

پرفروش‌ترین ردیاب خودرو در بازار می‌تواند یکی از اسامی معرفی‌شده باشد. بعضی مدل‎ها شکلی طراحی شده‌اند که به فندک یا سوکت لوازم جانبی اتصال پیدا می‌کنند. نصب و به‌کارگیری این ردیاب‌ها بسیار راحت است؛ اما بعضی از آن‌ها در زمان رانندگی از باتری انرژی خود را به دست می‌آورند.

همچنین اکثر ردیاب‌های پرفروش و ردیاب خودرو حرفه‌ای دارای باتری داخلی هستند که در شرایط اضطراری و از کار افتادن باتری اصلی آن باتری‌‍ها شروع به کار می‌کنند.

مسائل مهم در زمان خرید ردیاب خودرو

در اینجا به مسائلی که مهم است خواهیم پرداخت که در هنگام سفارش یا انتخاب ردیاب ماشین باید آن‌ها را بدانید و در هنگام خرید باعث سردرگمی نشوید. یا اگر پس از خرید دچار مسئله و هزینه‌های اضافی نکنید؛ بنابراین این مسائل را حتماً تا پایان بخوانید تا بهترین کالاها را بخرید.

مقاله پیشنهادی : راهنمای خرید ردیاب خودرو

• سازگار بودن ردیاب با اتومبیل

یکی از نخستین مسائلی که باید در زمان خرید سیستم بررسی کنید، سازگاری با مدل ماشین شما است. این مسئله بسیار مهم است چون اطمینان می‌دهد که:
سیستم قادر به جمع‌آوری همه داده‌هایی است که وعده داده است و شما می‌توانید از تمام خصوصیات بدون مسئله استفاده کنید. سیستم بر عملکرد ماشین شما تأثیر بدی نمی‌گذارد.

• امنیت پرفروش ترین ردیاب خودرو در بازار ایران

هر نوع از پرفروش ترین ردیاب خودرو در بازار، تعداد زیادی اطلاعات در مورد مکان ماشین و جزئیات سفرهای روزانه شما جمع‌آوری می‌کند. این، به همراه خیلی از اطلاعات شخصی که به برنامه وارد می‌شود، حساسیت بسیاری دارد و حریم خصوصی زیادی را نیاز دارد؛ بنابراین بسیار مهم است که میزان امنیتی را که برنامه عرضه می‌کند موردبررسی قرار دهید.

شما داده‌های اتومبیل را از سیستم، به‌وسیله سرورها، درون برنامه ردیاب خودرو خود می‌کنید. میزان رمزگذاری اطلاعات عرضه‌شده به‌وسیله فروشنده را در تمام این فرآیند بررسی کنید. مسائلی که باید سؤال کنید:

دستگاه به چه میزان ضد دست‌کاری است؟

اطلاعات من در زمان انتقال از سرورها به برنامه تا چه میزان ایمن هستند؟

 

• تجربه‌ی کاربر

ردیاب GPS خودرو شما برنامه‌ای دارد که همه اطلاعات جمع‌آوری‌شده به‌وسیله دستگاه را برای شما ارائه می‌دهد. نقشه‌های زنده، آلارم های مکان و … به‌صورت کامل در این برنامه در دسترس کاربر هستند.

• اتصال به‌صورت آفلاین

وصل شدن به اینترنت ممکن است در برخی جاها ممکن نباشد؛ اما سیستمی می‌خواهید که بتواند به شکل آفلاین هم فعالیت کند تا مطمئن شوید هیچ‌گونه اطلاعاتی از سفر را از دست نخواهید داد.

بررسی نمایید آیا سیستم‌های شما به شکل اتصال آفلاین را عرضه می‌کنند یا خیر، در صورت نبودن اینترنت، داده‌های سفر از دستگاه خارج خواهند شد. به شکل ایده‌ال، سیستم‌های شما باید بتوانند برای میزان زمان معلومی، حتی بدون وصل شدن به شبکه، اطلاعات سفر را ثبت نموده و بعد از آنلاین شدن این داده‌های نگهداری شده را به سرورها انتقال می‌دهد.

سخن آخر پرفروش ترین ردیاب خودرو در بازار ایران

در این مطلب با پرفروش ترین ردیاب خودرو در بازار ایران و نحوه کار و مزیت ردیاب ماشین در این بستر آشنا شدید. ممکن است که ردیاب‌های پرفروش بسیاری هم در بازار وجود داشته باشند که بسیار پرکاربرد و محبوب هستند اما در حوصله این مبحث نمی‌گنجیدند. ردیاب‌ها تجهیزاتی بسیار کاربردی هستند که نگرانی اشخاص و کاربران را بابت سرقت و دزدیده شدن خودرو بسیار پایین می‌آورند.

قبل از خرید در بازار ردیاب ماشین در ایران از کیفیت و اصل بودن آن اطمینان کامل حاصل نمایید. هزینه‌ای که اشخاص خریدار ردیاب خودرو برای استفاده از سامانه ردیابی و برنامه ردیابی به شکل سالیانه پرداخت می‌کنند برای دریافت، ذخیره‌سازی و حفظ داده‌های ارسال‌شده از سیستم ردیاب نصب‌شده بر روی ماشین‌هایشان بوده که این داده‌ها ارزش و اهمیت خیلی زیادی برای آن‌ها دارد.

در اصل مهم‌ترین مسئله در خرید پرفروش ترین ردیاب خودرو در بازار پس از کیفیت سخت‌افزار، کیفیت و مناسب بودن سامانه و برنامه ردیابی ماشین است. مسئله‌ای که خیلی از مشتریان در زمان تهیه ردیاب به آن توجه نمی‌کنند که در آخر باعث نارضایتی آن‌ها از خریدشان می‌شود.

مزایای خرید پرفروش ترین ردیاب خودرو در بازار ایران چیست؟

در واقع استفاده از این ردیاب مزایای متنوعی دارد که در این مقاله به صورت کلی به بررسی اکثر آنها پرداخته‌ایم اما به صورت کلی باید بدانید این ردیاب علاوه بر ویژگی‌های امنیتی دارد ویژگی‌های مدیریتی، نظارتی و ... نیز می‌باشد.

در زمان خرید پرفروش ترین ردیاب خودرو چه مواردی را مد نظر قرار دهیم؟

توصیه ما این است در زمان خرید حتما به برند ردیاب و شرکت ارائه دهنده خدمات دقت داشته باشید.

آیا پرفروش ترین ردیاب‌ها در ایران دارای گارانتی هستند؟

بله قطعا همینطور است زیرا ردیاب‌های پرفروش معمولا دارای خدمات پس از فروش، گارانتی و پشتیبانی قوی از سمت تیم ارائه دهنده خدمات هستند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.