معرفی امکانات و ویژگی های یک اپلیکیشن ردیابی حرفه ای – برنامه ردیاب خودرو

0 200

طی سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و افزایش آگاهی عموم جامعه، مردم به سمت استفاده از اپلیکیشن‌ ردیابی ، برنامه ردیاب خودرو و ردیاب‌ها سوق پیدا کرده‌اند و سعی می‌کنند از این سخت افزار و نرم افزار جهت افزایش امنیت، مدیریت و کنترل بهتر وسایل ارزشمند خود استفاده کنند.

نشان‌ دادن محل حضور افراد و خودرو در نقشه گوگل به‌قدری مهم شده است که افراد را به استفاده از انواع اپلیکیشن ردیابی حرفه ای تشویق می‌کند. به کمک این اپلیکیشن موقعیت مکانی دوستان یا اعضای خانواده، وسایل نقلیه و … به‌راحتی ردیابی می‌شود و شما قادر خواهید بود تا هر ساعت و دقیقه از روز از وضعیت آنها آگاه شوید.

اپلیکیشن‌های موبایلی که دارای قابلیت ردیابی و نمایش موقعیت مکانی هستند، امروزه به جهت تأمین امنیت خودرو یا آگاهی از موقعیت افرادی نظیر سالمندان، خردسالان، بیماران خاص و … استفاده می‌شوند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی امکانات و ویژگی‌های اپلیکیشن‌ ردیابی و برنامه ردیاب خودرو بپردازیم.

اپلیکیشن ردیابی

ویژگی‌های یک اپلیکیشن ردیابی حرفه ای مناسب

خصوصیات و ویژگی‌های اپلیکیشن ردیابی باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند نیازها و خواسته‌های کاربران را پاسخگو باشد. یک اپلیکیشن خوب، اپلیکیشنی است که کاربر به کمک آن بتواند تمامی فعالیت‌های روزمره خود یا خودرو خود را ذخیره سازد و به‌راحتی در تمام دنیا سفر کند و این اطلاعات را مورد بررسی قرار دهد.

از خصوصیات جالب اپلیکیشن ردیابی این است که می‌تواند مکان‌هایی که ردیاب در آن حضور داشته را با جزئیات ذخیره کند؛ بنابراین به کمک این اپلیکیشن همه مکان‌هایی که در آن حضور داشته‌اید به همراه سرعت خود در زمان و تاریخ مشخص مشاهده خواهید کرد.

یکی از دغدغه‌های افراد، مراقبت و کنترل سالمندانی است که دچار آلزایمر هستند یا حفاظت از کودکان و بیماران خاص این اپلیکیشن ردیابی با اتصال به ردیاب شخصی این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید موقعیت مکانی افراد را به راحتی مورد بررسی قرار دهید و از وضعیت و سلامتی آنها مطلع شوید.

دغدغه مهم دیگر به صاحبین خودرو مربوط می‌شود که نیاز به افزایش امنیت خودرو، کنترل و مدیریت آن دارند، قابل توجه شما عزیزان که مسیرهای سفر خودرو شما نیز با این اپلیکیشن با جزئیات ذخیره خواهد شد تا هنگام پیمایش مشکلی به وجود نیاید و امکاناتی را به شما ارائه می‌دهد که امنیت خودرو شما دو چندان شود.

در ادامه به توضیحات امکانات برنامه ردیاب خودرو بر گوشی موبایل و سامانه وب آن می‌پردازیم.

ردیابی حرفه‌ای به کمک اپلیکیشن ردیابی ، به شما این امکان را می‌دهد تا ردیاب موردنظر از راه دور کنترل شود.

اپلیکیشن ردیابی برنامه ردیاب خودرو

معرفی قابلیت‌ها و امکانات اپلیکیشن ردیابی حرفه ای

از امکانات مهمی که در هر اپلیکیشن ردیابی وجود دارد می‌توان به مواردی از قبیل امکان مشاهده به حالت خطی، نقطه‌به‌نقطه و دیدن محل‌هایی که در آن حضور داشته‌اید روی نمودار نقطه‌ای و با جزئیات اشاره کرد. همچنین امکان نمایش لیست مرتب و دقیقی از مسیرهای پیموده به جزئیاتی نظیر تاریخ، ساعت و سرعت در این سری برنامه‌ها وجود دارد.

تشخیص مسیرهای پیشرفته و آدرس یابی جهانی از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن است. همانطور که در راهنمای خرید ردیاب خودرو خدمت شما عزیزان توضیح دادیم، ردیاب با استفاده از سیم کارت اطلاعات استخراج شده خود را در اختیار سرور اپلیکیشن ردیابی قرار می‌دهد.

برنامه ردیاب خودرو – اپلیکیشن ردیابی خودرو

این برنامه با اتصال به ردیاب خودرو امکانات و ویژگی‌های بینظیری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که به ترتیب زیر است:

– مشاهده موقعیت مکانی آنلاین خودرو – اینکه در حال حاضر خودرو شما در کجای شهر است و چه وضعیتی دارد

– بررسی روشن و خاموش بودن موتور خودرو

قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور (قطع و وصل برق خودرو به کمک ردیاب خودرو)

– بررسی میزان سرعت خودرو در حال حرکت

دریافت هشدار سرعت خودرو

– یادآوری خدمات تعمیرات دوره‌ای خودرو

– بررسی میزان آنتن GPS و GSM

– بررسی میزان ولتاژ باتری خودرو

– نمایش تاریخچه مسیر طی شده خودرو با استفاده از فیلتر زمان

– خودرویاب در صورتی که خودرو خود را گم کرده باشید

– هشدار سرقت باتری خودرو

– هشدار سرقت ردیاب

هشدار ورود به محدوده جغرافیایی و خروج از آن

– هشدار کاردرجا خودرو

هشدار حرکت کردن خودرو و حمل با جرثقیل

هشدار لرزش خودرو

– و …

امکانات کاربردی برنامه ردیاب خودرو در کنار ردیاب خودرو بینظیر است.

اپلیکیشن و برنامه ردیاب خودرو

روش راه‌اندازی اپلیکیشن ردیابی و ورود به آن

پس از نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن ردیاب، به طور معمول می‌توان از دو طریق وارد اپلیکیشن ردیابی شد، در روش اول به‌ منظور استفاده کاربردی‌تر و حرفه‌ای‌تر ردیاب، به‌صورت کاربر اصلی وارد آن می‌شوید. در روش دوم به ‌منظور بررسی امکانات اپلیکیشن و چگونگی کارکرد آن به شکل میهمان وارد خواهید شد. در ادامه هر یک از روش‌های ورود به برنامه را به صورت مختصر توضیح خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

ورود به‌عنوان کاربر اصلی

پس از راه‌اندازی اپلیکیشن ردیابی حرفه ای در مرحله نخست لازم است تا از طریق تلفن همراه خود وارد سامانه ردیابی شوید و با ورود به صفحه موردنظر، اپلیکیشن را دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن معمولاً برای سیستم اندروید و IOS متفاوت است، اما در هر دو صورت به‌راحتی می‌توانید با آن کار کنید و از این نظر مشکلی وجود ندارد. لازم به ذکر است که سامانه ردیابی و اپلیکیشن ردیابی به هم متصل هستند تا کاربر در صورت عدم دسترسی به موبایل با پنل وب موقعیت را بررسی کند. برای استفاده از پنل وب هم لازم است در سامانه به کمک شماره همراه یا جیمیل خود ثبت‌نام کنید و مشخصات شخصی خود از قبیل نام و کد ملی یا شماره‌تلفن را ثبت کنید. گاهی در اپلیکیشن ردیابی نیاز به خرید اشتراک است، در این صورت پس از خرید اشتراک قابلیت‌های جدیدی به برنامه افزوده خواهد شد.

ورود به‌عنوان مهمان

ورود به‌عنوان میهمان به برنامه ردیابی پس از نصب و راه‌اندازی آن معمولاً باهدف بررسی و دریافت اطلاعات انجام می‌شود و افراد از این طریق با ویژگی‌ها، نحوه کارکرد برنامه و امکانات و قابلیت‌های آن آشنا می‌شوند.

اهمیت استفاده از اپلیکیشن ردیابی حرفه ای و سامانه ردیاب خودرو

استفاده از اپلیکیشن ردیابی و برنامه ردیاب خودرو در کنار سخت افزار ردیابی به شما کمک می‌کند که بررسی دقیق و حساب‌شده‌ای نسبت به اموال با ارزش خود داشته باشید.

مخصوصا زمانی که خودرو خود را به شخصی دیگر می‌سپارید می‌توانید با بررسی دقیق از راه دور آن را مورد بررسی قرار دهید و از تمام مواردی که در بالا ذکر شد مطلع شوید.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی امکانات و ویژگی‌های یک اپلیکیشن ردیابی حرفه ای و برنامه ردیاب خودرو و روش‌های استفاده و راه‌اندازی آن پرداخته شد. استفاده از این نوع اپلیکیشن می‌توان کمک فراوانی به افراد در هنگام سفر، مراقبت از افراد و کنترل کودکان کند. پیشرفت تکنولوژی در این زمینه توانسته به‌خوبی عمل کند و دست کاربر را در رسیدن به خواسته‌هایش بازتر کند. ویژگی‌های منحصر به ‌فرد و امکانات پیشرفته اپلیکیشن ردیابی به‌صورت کاملاً حرفه‌ای می‌تواند به شما عزیزان در حفاظت و مراقبت از سالمندان و فرزندانتان کمک کند و حتی در مواقعی که مسیر را گم کرده‌اید و یا گوشی و خودروی شما به سرقت رفته است، کاربردی باشد.

سوالات متداول

آیا اپلیکیشن ردیاب یا برنامه ردیاب خودرو با تمام دستگاه‌های ردیابی سازگار است؟

خیر، در واقع شما در زمان خرید باید دقت داشته باشید که اپلیکیشنی را تهیه کنید که با ردیاب شما سازگاری داشته باشد و پروتکل ردیاب بر روی برنامه ردیاب خودرو نصب شده باشد.

از اپلیکیشن ردیابی برای چه مواردی استفاده میشود؟

در موارد زیادی همچون ردیابی خودرو، سالمندان، کودکان و ... استفاده می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.