پخش و فروش عمده ردیاب خودرو در ایران (ویژه همکاران)

به صفحه اطلاعات مهم در زمینه پخش و فروش عمده ردیاب خودرو در ایران توسط شرکت ره نگار گستر خوش آمدید.

با سلام و عرض ادب خدمت مخاطبان عزیز پایگاه دانش ره نگار گستر، در همین ابتدای صفحه باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که این صفحه مخصوص همکاران و فعالان در حوزه ردیابی و مدیریت ناوگان طراحی و تولید شده است و برای این عزیزان کار آمد است.

همکاران عزیز پس از مطالعه این صفحه – پخش و فروش عمده ردیاب خودرو – می‌توانند با استفاده از شماره تماس موجود در وب سایت، جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما در ارتباط باشند.

جهت ارتباط با ما و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

نکته مهم: مخاطبان عزیزی که قصد خرید ردیاب خودرو برای خود و اطرافیانشان را دارند، باید خدمتتان عرض کنیم که شرکت ره نگار گستر به عنوان تولید کننده و توزیع کننده عمده ردیاب خودرو و همچنین تولید کننده نرم افزارهای مدیریت ناوگان، تنها و تنها به همکاران فعال در این حوزه فروش و ارائه خدمات دارد و لذا از فروش و ارائه خدمات به شما بزرگواران معذوریم.

سیاست‌های فروش ره نگار گستر به صورتی چیده شده است که تجارت آن بر پایه مدل تجاری B2B (فروش به همکار) است.

پخش و فروش عمده ردیاب خودرو | معرفی ره نگار گستر

شرکت فنی بازرگانی ره نگار گستر، مجموعه‌ای پویا است که با هدف بازرگانی و فروش سخت افزار و نرم افزار مدیریت ناوگان در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز نموده است.

ره نگار گستر - فعال حوزه ردیابی خودرو

متخصصین ره نگار گستر پس از بررسی و آزمایش دستگاه‌های مختلف ردیابی بهینه‌ترین محصولات ممکن در این عرصه را همواره شناسایی می‌کنند و امروز مفتخر به تامین و توزیع یکی از معتبر‌ترین این محصولات به طور رسمی می‌باشند.

پشتیبانی ره نگار گستر

 

سیاست‌های فروش ره نگار گستر بر فروش و تامین قطعات همکاران B2B بنا شده است و این مجموعه از سال ۱۳۹۳ در هیچ گونه مناقصه ای شرکت نکرده و نخواهد کرد.

سیاست های فروش شرکت بازرگانی ره نگار گستر

مزایای خرید از ره نگار گستر را می توان خدمات رسانی به موقع و صرفه جویی بسیار متفاوت هزینه‌ها دانست. فرض کنید شما به عنوان تامین کننده دستگاه خود، اقدام به وارد کردن محصولات می‌کنید. در این راه پر پیچ و خم ابتدا باید ثبت سفارش و انتقال ارز صورت گیرد؛ تازه در این مقطع شما قابلیت اولیه سفارش به شرکت تولید کننده محصول را دارید. بعد از این مرحله شرکت خارجی پس از بررسی‌های معمولا زمان بر، اقدام به ارسال محصول کرده و آن را با وسایل رایج به گمرک ایران منتقل می‌کند. در گمرک کشورمان با اخذ مجوز‌های لازم طی پرسه‌ای باز هم زمان بر کالاها ترخیص شده و به انبار شما ارسال می‌شود. وای به وقتی که کالای شما ایراداتی داشته باشد و یا دستگاه های خریداری شده نیاز به تعمیراتی حتی مختصر داشته باشد چرا که شما باید تمامی مسیر طی شده را برگردید.

 

مزایای خرید از ره نگار گستر

با خرید از ره نگار گستر کافیست تا با تسلیم سفارش خود به این مجموعه، کالاهای مورد نظر خود را با قیمتی نزدیک به درب کارخانه تولیدی و بصورت بروز در محل کارتان تحویل بگیرید. به یاد داشته باشید که شما در خرید از ره نگار گستر با محدودیت در تعداد سفارش کالا مواجه نمی‌شوید و در زمانی کوتاه می‌توانید کالای خود را سفارش داده و تحویل بگیرید. این زمان در مراکز استان ها بیشتر از ۴۸ ساعت طول نمی کشد و همچنین در دراز مدت می‌توانید از تخفیفات خاص ره نگار گستری استفاده کنید. ضمن اینکه منابع مالی شما زمان زیادی درگیر خرید کالای شما نمی‌‎شود، منابع انسانی شما نیز درگیر مسائل گمرکی نمی‌شود، نیازی به انبار نگهداری کالا ندارید و هزینه‌های انبار داری شما به کلی حذف می‌شود.

logistic rahnegar gostar

همکاران ما، صمیمانه منتظر پاسخگویی سوالات شما عزیزان هستند.

توصیه می‌کنیم جهت کسب اطلاعات فنی بیشتر در خصوص ردیاب خودرو و کاربردهای آن به صفحه زیر مراجعه فرمایید:

بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو کانکاکس GT08

سوالات متداول در صفحه پخش و فروش عمده ردیاب خودرو در ایران

مهم ترین دلیل همکاری با ره نگار گستر جهت خرید ردیاب خودرو چیست؟

مهم ترین دلیل خرید همکاران عزیز از ره نگار گستر تسهیل در خرید و درگیر نشدن با مسائل پیچیده واردات دستگاه به کشور و همچنین ارائه قیمت‌های رقابتی است.

تجربه ره نگار گستر در زمینه پخش ردیاب خودرو به چه صورت است؟

شرکت ره نگار گستر تجربه بیش از ۱۰ ساله را در زمینه واردات و توزیع ردیاب در کشور عزیزمان ایران را دارد.

آیا دستگاه‌های ره نگار گستر دارای گارانتی هستند؟

بله تمامی محصولات ره نگار گستر با گارانتی معتبر خدمت شما همکاران عزیز تقدیم می‌شود.

آیا محصولات دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی هستند؟

بله تمامی محصولات ما دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی دقیق فنی و فروشی هستند.