ردیابی پایدار با GT08

0 318

شرکت کانکاکس یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده ردیاب در دنیاست. محصولات این کمپانی سالیان سال در ایران استفاده شده است و عملکرد خوب محصول GT08 این شرکت باعث شده است که برخی مشتریان سابق این شرکت حتی بدون تست کردن این دستگاه، نسبت به خرید آن در تیراژ بالا اقدام کنند.

قیمتهای نسبتا بالای محصولات کانکاکس به نوعی می تواند گواه بر این مدعا باشد؛ هر چند برای ما ایرانی ها در حال حاضر با وجود نوسانات قیمت دلار، این موضوع کمی ناخوشایند است، ولی آرامش و لذت استفاده از یک دستگاه بی دردسر مثل GT08، ارزش کمی بیشتر هزینه کردن را دارد.

همانطور که می دانید GT08 یک ردیاب خوب و خوش سابقه از تولیدات شرکت کانکاکس می باشد.

از مزایای شاخص این دستگاه، مقاومت در مقابل نفوذ آب در هنگام پاشش آب روی ردیاب است که این مدل ردیاب را در کنار قابلیت کار این دستگاه در ولتاژ ۹ تا ۹۰ ولت برای نصب روی انواع موتورسیکلت مناسب ساخته است، مخصوصا در این برهه زمانی که قیمت موتورسیلکت ها خیلی بالا رفته وآمار سرقت آنها نیز متاسفانه از فراوانی آن خبر می دهد.

همچنین خرابی های بسیار کم این دستگاه در کنار سادگی راه اندازی آن و پایداریش در ارسال موقعیت مکانی در شرایط مختلف محیطی، این دستگاه را به یک دستگاه دوست داشتنی برای استفاده در پروژه های سازمانی با تعداد زیادی خودرو تبدیل کرده است تا جایی که به نظر یکی از فعالان حوزه ردیاب، این دستگاه حتی از برخی از مدلهای مشابه اروپایی نیز عملکرد بهتری از خود نشان داده است.

پیشنهاد می کنیم از امکانات خوب این دستگاه جهت استفاده برای خودروهای شخصی نیز غافل نشوید. مجهز بودن این دستگاه به کلید SOS در کنار باتری قوی ۴۵۰ میلی آمپر ساعت و امکان هشدارهایی از قبیل سرعت بالا و خروج از محدوده و قطع شدن سیم دستگاه، برخی از این امکانات هستند. اما دو امکان مفید دیگر نیز در این راستا وجود دارد که جا دارد در مقاله های بعدی به شرح بیشتر آنها بپردازیم؛ مورد اول اینکه اگر سارق به دستکاری قفل یا سرقت وسایل خودرو بپردازد به هر نحوی که باعث شود خودرو برای لحظاتی تکان بخورد و مورد دوم اینکه به هر شکلی اعم از حمل با جرثقیل یا هل دادن، خودرو از محل پارک مقداری دور شود، ردیاب GT08 می تواند این رویدادها را تشخیص داده و به سرور یا کاربر یا هر دو اعلام کند.

شما نیز به جمع هواداران GT08 بپیوندید….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.